ازاى تتعلمي احكام التجويد بايسر الطرق وتحفظي القران - ابنة الفاروق

20 يناير 2023
2
0
0
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
حياكن الله حبيباتي
فى الحيقة انا عضوة جديدة هنا بالمنتدى وسعيدة جدا بانضمامي ليكو وربنا يجعل الصحبة بيننا صحبة محبة وخير لبعض يارب ودة اول موضوع ليا هنا بالقسم
انا محفظة ومعلمة قران حاصلة على لينانس اداب وحاصلة على دراسة كافية فى علم التجويد وحاصلة على تدريس القاعدة النورانية للكبار والاطفال وتعلم على يدى اخوات كتير والحمد لله
انا حبيت انزل االعلان هنا عشان تستفيدوا انا بعطى الحلقات عن طري النت والحمد لله الموضوع دة انا بالى سنين فيه ولله الحمد ناجح جدا الحلقة عندى بتكون عبارة عن تحفيظ ومراجعة قران وتصحيح قراءة وتعلك حكم من احكام التجويد بطريقة ميرة جدا ان شاء الله وكذلك يوجد حلقات للاطفال

انا حبيت اقولكم لانى هبدأ دورة جديدة للمبتدئات الاخت اللى تحب تنضم ترسلي وانا تحت امركم
بالنسبة للمقابل او الاجر هذا مصدر رزق لى لانى لا اعمل خارج المنزل فانا لا اشترط قيمة المبلغ حضرتك اللى تحددى لان كل اخت قدرى بظروف بيتها وانا اقبل اى شىء والاخت اللى نفسها تتعلم وغير قادرة على الدفع مافيش اى مشكلة بعلمها مجانا واسال الله ان يتقبل والدفع بيكون عن طريق البريد او فودافون كاش بالنسبة للمغتربات بيكون عن طريق البنك وانا تحت امركم فى اى استفسار